2011-06-04

senaste.

har haft såna sjukt fina dagar så det inte är sant!!!!!!!!

onsdag:
geijerstock hela dagen, musik hela dagen, fint väder hela dagen och bara umgås med fina människor. jag fick vara med och öppna upp festivalen med mitt gladpop-band och det var så sjukt kul!! vi körde två håkan hellström låtar, en jakob hellman och avslutade allting med hej monika.

'på kvällen blev det en sjukt fin och rolig men lite sentimental fest, med 90-tals musik, massa dans, pingis och djupa diskussioner.

torsdag:
finaste philip åkte hem och jag grät. usch. nu börjar avskeden närma sig. dagen blev dock ändå fin, med promenad till vattenfallet och slöande i solen. mattanterna hade skänkt oss pastsalladen från dagen innan som vi åt tillsammans utomhus. på kvällen gick jag till piano-pelles hus där david, yves och marcus befann sig. jag blev bjuden på mat, vin och hembränt...


fredag:
gjorde absolut ingenting förutom att äta och och ligga i solen. vid sextiden bar vi ut grillen från ljushallen i skolan och satte oss utanför kajsa. där satt vi sedan och pratade, drack vin och hade mysigt fram till halv tre på natten. jag åt fyra stycken korv med bröd.
sjukt blå himmel!!!

lördag:
kom nyss hem från laxholmen, där vi badat lite och ätit glass. jag och annie tog en varsin cider och livet var bäst.

Inga kommentarer: