2011-04-10

sitter och försöker komma på vilket band eller artist jag ska prata om på afromusikhistorian. jag vill prata om allt och alla. kanske jag kan få det.

det är vår på geijer. trots att jag envisas att gå med tjocktröja och vinterjacka så är det det. isen på älven är typ helt borta och man kan vara utan jacka länge på kvällen. så nu inleds officiellt den bästa tiden på geijer. fint men sorgligt, eftersom det börjar närma sig slutet. gud i helvete vilken tur att jag vet vad jag ska göra ända fram till typ november, det gör det enormt lättare att sluta. men det är fina dagar, som idag när jag, david och simon satt på katarinagårdens tak och jag och david delade på en cigarr. fint.

(matilda, bara så du vet hade jag tänkt baka bullar till när du besökte. men jag fick veta så sent att du skulle komma)

1 kommentar:

Matilda sa...

Det är ju tanken som räknas! :D