2011-04-19

söndagen var nog världens finaste dag. jag åt amerikanska pannkakor med hallon till frukost och sedan satt jag i stort sett ute i solen hela dagen. folk bar ut trumset och gitarrer och andra instrument och jammade konstant från ett till fem. det kändes som en fin festival.



igår var det som vanligt grismåndag på skolan. det var en fin kväll och jag uppträdde som vanligt på hundra grejer, bland annat introt. blev ganska blödig för alla var så fina. mest mamma-stolt blev jag när jag och sophie framförde en låt som jag själv skrivit. många kom fram efteråt och berömde låten, vissa hade tillochmed gråtit. då blir en glad i hjärtat.

imorgon är det påsklunch. då ska jag äta tills jag dör.

1 kommentar:

matilda sa...

jag började typ grina för att alla dina de där bilderna på fejjan var så fina...

spela in låten! pöss