2011-04-24

trololololo

när man är van att få tre mål mat om dagen så blir man extremt lat när man inte får det längre. jag tror det dröjer 7-8 timmar mellan då jag äter. och så äter jag mer godis. fast det är ju påsk också.



idag har jag en sån där sjukt rastlös dag att det inte spelar någon roll att jag kommer på saker att göra. det blir tråkigt iallafall. la mig ute i solen men tröttnade efter fem minuter. började på en kjol men att nåla var så tråkigt att jag tappade tålamodet. provade lite potentiella kläder att ha på balen, vilket var kul tills jag insåg att jag inte har några skor. kollade på saker på tradera vilket också var kul tills jag insåg att jag behöver ha ungefär en miljon kronor till. posade lite i photobooth vilket jag brukar tycka är helfestligt men det blev bara en bild.

är lite orolig, eftersom de senaste gångerna när jag varit hemma och haft tråkigt har jag spontant klippt mig vilket är dumt eftersom jag försöker spara ut.

det här är iofs alltid en rolig video. nu blev jag på lite bättre humör:

Inga kommentarer: